Seharian tiada yang datang membeli. Esoknya kedai pakcik ini kecoh setelah apa yang jurugambar ini buat.

Perkongsian daripada seorang pengguna TikT0k yang dikenali sebagai Aiman Hamidon mendapat perhatian warganet apabila dia menunjukkan situ4si seorang peniaga yang dilihat ketiadaan pel4nggan yang kemungkinan disebabkan PKP.

Dia yang pada mulanya menemani rakan ke kedai dan pemuda ini yang juga merupakan seorang jurugambar seperti biasa membawa kamera lalu ternampak dengan seorang pakcik sedang meni4ga kacang.

Jurugambar itu terus menyapa pakcik terbabit dan melihat masih banyak kacang yang diju4l tidak habis dan disebabkan itu membuatkan dia cuba membantu memprom0sikan perni4gaan pakcik berkenaan.

Pengguna Tikt0k itu juga mengajak orang ramai untuk memberikan sokongan kepada pakcik terbabit disamping dia juga mengakui s3dih melihat keadaan pakcik yang menju4l kacang.

Memuat naik video pertama di ruangan Tikt0k miliknya dan ternyata mendapat ratusan komen positif memuji kandungan video yang dihasilkannya yang sekali gus dapat membantu perni4gaan pakcik tersebut.

Menerima permintaan untuk berkongsikan bahagian dua kisah pakcik berkenaan lalu pengguna Tiktok ini sekali lagi menjadi perhatian apabila dia turut berkongsikan hasil foto yang diambilnya.

Dia juga mengakui sudah lama tidak beraksi dengan kamera miliknya itu dan menjengah keruangan komen pula, warganet mendoakan perni4gaan pakcik terbabit.

“Air mata dah keluar ni”

 

“Terbaik bro…”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 6 = 2