Kucing Berenang Di Laut Bikin Ramai Binguung, Muka Dia Macam Konpius Fikir Dia Kucing Atau Anjiing Laut

Seperti yang kita tahu anak kucing sangat terkenal dengan sifat yang tidak suka kena udara. Setiap pemilik kucing memiliki cabaran yang terbesar dalam membela kucing. Antara cara yang senang boleh dihadapinya adalag memberi kucing mereka mandi demi memastikan kucing itu selalu sihat dan bersih.

Tapi kebanyakkan kucing sukar untuk beri mandi dan akan meronta dah mahu melarikan diri, malah ada masanya sampai kita luka kerana kena cakar. Lagi-lagi jika kita percikkan sedikit air terkena mereka pun mesti lari terus.

Namun lain pula yang terjadi dengan satu perkongsikan video seekor kucing dan tuannya ini menjadi tular dan membuka mata orang ramai mengenai kucing.

Dalam video yang dimuat naik oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Alyaa Amran itu, sebenarnya kucing boleh berenang malah tidak ada masalah untuk berenang di laut.

Kucing yang berwarna hitam putih itu kelihatan seekor yang mahir dalam berenang dan dia berenang sehingga tepi pantai tanpa sebarang pertolongan yang dirakam oleh tuannya.

Rata-rata warganet turut memberi reaksi yang terkejut dan amat teruja melihat kucing itu berenang di laut. Seorang warganet mengatakan itu adalag pertama kali beliau melihat kucing berenang.

Walaubagaimanapun, mungkin tidak semua kucing di dunia ini yang pandai berenang dan dinasihatkan janganlah anda memandai-mandai untuk mengambil dan tinggalkan kucing untuk berenang jika tidak pasti mereka boleh berenang atau tidak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *