Video anak perempuan Nora tersebar! Keluarga cari individu yang melakukan perbuatan ini.

Kuala Lumpur: Anak sulung penyanyi Nora Ariffin, Mohd Syakir Iman Johan, 27, mendedahkan pihak keluarga bersedia untuk membawa individu yang menyebarkan video adiknya, Putri Nor Dahlia atau Putri bercumbu dengan remaja lelaki ke muka pengadilan.

Syakir berkata perbuatan individu terbabit yang menggunakan nama @danicah6299811 di Twitter sememangnya cukup melampau apabila berkali-kali memuat naik video dengan tujuan mengeruhkan keadaan.

“Insya-Allah kalau disabitkan kesalahan, kami cubalah untuk bawa anda ke muka pengadilan sekali. Sebab bukan sekali awak ‘post’ video ini. Memang berniat untuk memburukkan lagi keadaan ya?” katanya turut sertakan pautan akaun yang sudah dipadam di Twitter itu.

Syakir turut mengakui dia agak terkilan apabila warganet cuma menghentam ibu serta adiknya, sedangkan kesalahan itu patut diletakkan pada remaja lelaki terbabit.

Menurutnya lagi, keluarga juga mengadakan pertemuan bagi menyelesaikan kemelut berkenaan dengan pihak keluarga remaja lelaki itu, hari ini.

“Perkara ini sudah berubah menjadi lebih serius. Insya-Allah petang ini kami akan bersemuka dengan keluarga remaja lelaki itu.

“Walaupun ada yang sudah membenci dan mencaci adik dan mak saya, saya mohon jasa baik anda untuk tidak kongsikan video yang sedia ada, dan doakan kami semua. Insya Allah,” katanya.

Terdahulu, Nora membuat pengakuan gadis yang bercium dengan seorang remaja lelaki dalam video yang tular adalah anak perempuannya, Putri. Mengakui terkilan Nora berkata, dia sudah melakukan apa yang terbaik untuk mendidik anak perempuannya menjadi insan berguna.

Turut bersuara mengenai isu itu, Putri menerusi akaun Twitter miliknya menjelaskan situasi sebenar dan mengakui dia dipaksa.

Bagaimanapun, percubaan Harian Metro menghubungi penyanyi Nora untuk mengulas tindakan susulan pihaknya terhadap isu terbabit, sama sekali tidak berbalas.

Sejak semalam, industri hiburan hangat memperkatakan mengenai penularan video aksi bercvmbu pasangan kekasih yang masih remaja di media sosial.

Simpati Dengan Keadaan Nora

Lebih mengeejutkan, remaja perempuan itu merupakan salah seorang anak perempuan kepada penyanyi popular Nora Ariffin iaitu Putri Nur Dahlia. Sejurus selepas itu, Instagram Nora dibanjiri dengan pelbagai komen termasuk kec4man daripada netizen yang mempersoalkan mengenai tindakan anaknya. Bagaimanapun, rata-rata meluahkan rasa simpati ekoran penyanyi turut menerima khabar dvka pada pagi Rabu mengenai pem3rgian ibu mertuanya, Nora Abdullah.

Susulan itu juga, Nora memuat naik satu hantaran di laman Instagram nya yang mana dia dengan berat hati akui pelaku di dalam video tersebut adalah anak perempuannya. Jelas Nora, dia sebagai seorang ibu telah cuba sedaya upaya untuk mendidik anak-anaknya dengan cara terbaik dan mengharapkan orang ramai memberi ruang seketika kepada mereka.

Harap Jadikan Pengajaran

Dalam perkembangan lain, anak sulung kepada Nora yang juga penyanyi Mohd Syakir Iman menerusi kenyataanya di laman Twitter berharap agar isu mengenai adiknya itu dapat dijadikan sebagai pengajaran buat orang ramai.

“Laki Tu Yg Post Dkt Socmed, Tapi Yg Kena Kec4m Adik Dan Mak Aku Je..” Giliran Ank Sulung Nora Ariffin Pula Tampil Bersuara

Malah dia dan keluarga sememangnya dalam usaha untuk memb3ndung hal ini daripada terus tular.

Menerusi carian Murai.my di komen yang ditinggalkan pada hantaran Nora sebelum ini mendapati, ramai yang turut bersimpati dengan ujian yang menimpa pelantun Hanya Satu itu dan tidak lama kemudian Nora telah menyahaktikfkan ruangan komen di beberapa hantaran di laman Instagram.

Namun, apa yang lagi menyedihkan, tular lagi video anak Nora bersama lelaki tersebut. Melalui video tersebut dengan lagu latar nyanyian Dato Siti, lelaki tersbeut kelihatan memegang, m3meluk dan menciium anak Nora bebrapa kali di dahi dan mulut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + 1 =